ERPNext Proje Görev Takibi

Proje Görev Takibi

Görev, bağımsız bir iş veya Projeye, bir bireye atanan belirli bir işlem için yapılabilir işi tanımlayan bir birimdir.

Görev

Görevlere erişmek için şu adrese gidin:

Ana Sayfa > Projeler > Projeler > Görev

1. Görev Oluşturma

  1. Görev Listesine gidin ve Yeni'ye tıklayın.
  2. Uygulanabilir olanı tanımlayan görevin konusunu ekleyin.
  3. Kayıt etmek.

    Görev

Alternatif olarak, bir görev bir Projeden aşağıdaki şekilde de oluşturulabilir:

  1. Yeni bir görev oluşturmak istediğiniz Projeye gidin.
  2. Gösterge Tablosu'ndaki Proje bölümünün altındaki Görev'e gidin. Buradaki artı simgesi '+' sizi görev oluşturma sayfasına yönlendirir.
  3. Uygulanabilir olanı tanımlayan görevin konusunu ekleyin.
  4. Kaydet.

    Görev

1.1 Proje Oluştururken Ek Seçenekler

Yeni bir görevi düzenlerken aşağıdaki ek ayrıntılar eklenebilir:

  • Durum : Projenin durumunu ekleyebilir veya gerektiğinde aynısını değiştirebilirsiniz; örneğin, 'Aç' ile 'Çalışıyor', 'Gecikmiş', 'İncelenmeyi Bekliyor', 'Tamamlandı' veya 'İptal Edildi'
  • Proje : Bir görevin bağımsız olarak eklenmesi durumunda, görevi belirli bir Projeye bağlamayı seçebilirsiniz. Görev bir Projeden oluşturulursa, Proje ayrıntıları otomatik olarak içe aktarılır.
  • Öncelik : Görevin önceliğini (örneğin, Düşük, Orta, Yüksek veya Acil) tanımlamayı seçebilirsiniz.
  • Sorun : Görev, bir Sorundan kaynaklanan bir eyleme dönüştürülebilirse, bu sorun burada Görev ile etiketlenebilir.
  • Ağırlık : Belirli bir görev, bir projeden biraz ağırlık taşıyorsa veya başka bir şekilde, ağırlık burada belirtilebilir. Bu ağırlık, Görev Ağırlığı Yüzdesi Göre Görev Tamamlama Yöntemi ile hesaplanır.
  • Tür : Göreviniz, örneğin Kullanıcı Eğitimi veya Kullanıcı Demosu gibi belirli bir Görev Türü altında tanımlanabilirse, Görev Türünü buraya girebilirsiniz. Görevleri Görev Türlerine göre filtrelemek için kullanılabilir.
  • Renk : Her görev farklı bir renkle tanınabilir. Bu, Gantt Şemaları oluştururken görevin tanımlanmasına yardımcı olur.
  • Grup : Bu kutu, görevin bir üst görev olduğunu ve birden çok alt göreve ayrılabileceğini belirtmek için işaretlenebilir.
  • Üst Görev : Belirli bir görev bir grup görevinin parçasıysa, üst görev bu alandan göreve bağlanabilir.

    Görev

2. Özellikler

2.1. Zaman Çizelgesi ve Ayrıntılar

  • Beklenen Başlangıç ​​Tarihi : Görevin başlamasını beklediğiniz tarihi girebilirsiniz.
  • Beklenen Bitiş Tarihi : Bu Görevin bitmesini beklediğiniz tarihi girebilirsiniz.
  • Beklenen Süre : Bu göreve harcanmasını beklediğiniz saat sayısını girebilirsiniz.
  • İlerleme durumu : Bir görevin İlerleme Yüzdesi değerini girebilirsiniz.
  • Kilometre Taşı mı : Bu kutu, belirli bir görevin bir Projede Kilometre Taşı olduğu durumlarda işaretlenebilir.
  • Açıklama : Görevin açıklamasını buraya ekleyebilirsiniz.

    Görev

2.2. Bağımlılıklar ve Gerçek Zaman

  • Bağımlı Görevler : Bağımlı görevler, belirli bir görevin başka bir göreve bağlı olduğunu gösterir ve birincisi ikincisinin tamamlanmasından önce tamamlanamaz.

    Görev Bağımlılıkları Gantt Grafiklerinde aşağıdaki şekilde görüntülenebilir.

    Görev

  • Fiili Başlangıç ​​Tarihi : Görevin başlatıldığı fiili tarih ve saat, Zaman Çizelgeleri'ne göre kaydedilir .

  • Fiili Bitiş Tarihi : Görevin tamamlandığı fiili tarih ve saat, Zaman Çizelgeleri aracılığıyla buraya kaydedilir.

    Görev

2.3. Maliyetleme

  • Toplam Maliyet Tutarı : Toplam Maliyet Tutarı, bu görev üzerinde çalışırken kullanıcı tarafından gönderilen Zaman Çizelgeleri aracılığıyla burada yakalanır.
  • Toplam Fatura Tutarı : Müşterinin bu görevle faturalandırılacağı Toplam Tutar , Zaman Çizelgeleri'nden buraya kaydedilir.
  • Toplam Gider Talebi : Bir Çalışanın bu Görevin tamamlanması için talep ettiği Toplam Gider Tutarı buraya kaydedilir ve yansıtılır.

2.4. Daha fazla bilgi

  • Departman : Görev için Sahip Departmanına girebilirsiniz. Projenin Sahibi departmanından bağımsız olarak, her görev farklı bir departman tarafından gerçekleştirilebilir.
  • Şirket : Bu Görevin yürütüldüğü Şirketi değiştirebilirsiniz. Bu, bir şirketin Kardeş Şirketi, Ana Şirketi veya Bağlı Ortaklığı için Görev gerçekleştirdiği durumlarda kullanılabilir.

    Görev

3. Video

  1. Proje
  2. Zaman planı

İleri: Zaman Çizelgesinde Zamanlayıcı

ERPNext Proje Görev Takibi
Mehmet Demirel 10 Şubat 2020
Bu gönderiyi paylaş
Etiketler
Arşivle
Giriş to leave a comment
ERPNext Proje Türü Belirleme
Proje Türleri Yönetimi