Alfresco
Doküman Yönetim Sistemi
Dijital Arşiv Platformu ve Kurumsal İçerik Yönetimi
Alfresco Dijital Arşiv Platformu ile kurumsal içeriğinizin değerini
en üst düzeye çıkarın!
İçerik karmaşası, belgeler dizüstü bilgisayarlarda ve USB çubuklarında, e-posta ve ağ sürücülerinde ve çeşitli dosya paylaşım sitelerinde birden fazla yerde depolandığında ortaya çıkar. Bu içerik siloları işletme verimliliğini düşürür ve güvenlik risklerini artırır.
Alfresco'nun doküman yönetim yazılımı, şirket içeriğini kesintisiz bilgi yönetişimi ve doğrudan somut ticari faydalara dönüştüren etkili GDPR uyumluluğu ile kontrol altına almanızı sağlar.
Alfresco ECM açık, esnek, yüksek oranda ölçeklenebilir Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM) yetenekleri sağlar. Çalıştığınız her yerde ve ne olursa olsun içeriğe erişilebilir ve diğer iş uygulamalarınızla bütünleşebilir.
Güçlü Arama ve Bulma
Alfresco, insanların ihtiyaç duydukları belgeyi binlerce, hatta yüz binlerce dosya arasından hızla bulmasını kolaylaştırır.
-
Anında arama önerileri ve basit arama filtrelemesi dahil Amazon tarzı arama özellikleri, ilgili içeriğin alınmasını hızlandırır.
-
Akıllı klasörler, dosyaları depolandıkları yerlere göre neye göre gruplandırarak içerik bulmayı kolaylaştırır.
-
Verimlilik uygulamalarına mobil erişim ve entegrasyon, insanların bilinen cihaz ve arabirimleri kullanarak her yerden çalışabilecekleri anlamına gelir.
İçeriği süreçler ile Entegre Edin
Doküman yönetimi ve iş akışı yeteneklerinin güçlü bir kombinasyonu, dijital iş akışını iyileştirmek ve hızlandırmak için sonsuz fırsatlar sunar.
-
Zengin meta veri modelleri veya özellikleri, belgeleri bir iş süreci veya kayıt yönetimi yaşam döngüsü boyunca otomatik olarak taşımak için kullanılabilir
-
Yerleşik iş akışları belge incelemesini ve onaylanmasını kolaylaştırırken, özel işlem tanımları içerik yoğun herhangi bir etkinliği kolaylaştırabilir
-
Klasör kuralları, tekrarlayan görevler için otomatik eylemleri tetikler ve insanları daha önemli etkinliklere odaklanmaya özgürleştirir.
İşle İlgili Kritik İçeriği Güvenli Hale Getirin
Kurumsal sınıf güvenlik kontrolleri, entegre kayıt yönetimi özellikleri ile birlikte, yaşamının her aşamasında değerli iş içeriğini korur.
-
Siteler, klasörler ve dosyalar için birden çok erişim izni katmanı, belgeleri kimin görüntüleyebileceğini, değiştirebileceğini ve silebileceğini kontrol eder
-
Tam geri alma işlevi de dahil olmak üzere belge sürümleme, belge izlemeyi basitleştirir ve dosya bütünlüğünü korur
-
Basit, otomatik kayıt yönetimi, tüm belge yaşam döngüsü için bilgi yönetişimi politikalarına uyumu güçlendirir ve gösterir.
ECM Liderinden Dijital İşlemlerin Geleceğine
Son üç ayda, üç ayrı analist firma Alfresco'yu Kurumsal İçerik Yönetimi alanında "Lider" ilan etti. Beklediğiniz gibi, bu tanıma seviyesine sahip olmak, tüm Alfresco fanlarına büyük bir destek oldu, ancak daha da iyisi, bu araştırmanın
ECM'yi Dijital Dönüşüm stratejilerinin bir parçası olarak uygulamak isteyen kuruluşlar için harika bir referans oldu.
Alfresco ECM - Dijital Arşiv Platformu
Alfresco’nun digital arşiv platformu şirket içeriğini kontrol altında tutar. Önemli dosyalar - yasal sözleşmeler, pazarlama varlıkları ve mühendislik belgeleri gibi - kolayca bulunur, paylaşılır ve güvence altına alınır. Dahası, Alfresco içeriğin değerini temel iş süreçlerine entegre ederek en üst düzeye çıkarır. Bilgi, doğru kişiye doğru zamanda, insanların işlerini yapmak için kullandıkları uygulamalarda ve cihazlarda akar.
-
Yasal sözleşmeler, pazarlama varlıkları, müşteriyle ilgili belgeler ve mühendislik dosyaları dahil tüm önemli dosyalarınızı kolayca bulun, paylaşın ve güvenceye alın.
-
İçeriğinizin değerini, temel iş süreçlerine entegre ederek en üst düzeye çıkarın.
-
Bilgi, doğru kişiye doğru zamanda, insanların işlerini yapmak için kullandıkları uygulamalarda ve cihazlarda akar.
-
Belge tarama ve yakalama, işletme bilgilerinin statik belgelerden kaldırılmasına ve işlem yapılabilen verilere dönüştürülmesine yardımcı olur.
-
Analytics, Amazon Web Hizmetlerinden Al ve Makine Öğrenimi hizmetlerini kullanarak değerli bilgiler edinmenin bir yolunu sunar.
-
Alfresco Doküman Yönetimi, bulut içi, şirket içi ve karma bulut yapılandırmaları dahil olmak üzere çeşitli dağıtım seçeneklerini destekler.
Doküman Yönetim Sistemi
Alfresco Dijital Arşiv ve Belge Yönetim Sistemi
Alfresco Dijital Arşiv Platformu - Doküman Yönetim Yazılımı Nedir?
Belge yönetim yazılımı, elektronik belgeleri ve belge tarama teknolojisi ile yakalanan kağıt tabanlı bilgilerin elektronik görüntülerini saklamaya, erişmeye, yönetmeye ve kontrol etmeye yardımcı olur.
Belge yönetim yazılımını seçerken, bir dizi iş uygulamasında (yani, Salesforce ve SAP) içerik sunmasını sağlayan diğer iş sistemlerine entegrasyon yeteneğini göz önünde bulundurmak önemlidir.
Kullanıcıların sistemle nasıl etkileşime gireceğine de dikkat edilmesi gerekiyor - farklı insanlar farklı şekillerde çalışmak isteyecekler; bazıları mobil cihazlarda, bazıları web tarayıcısı üzerinden ve bazıları doğrudan masaüstünden.
Açık bir belge yönetim sistemi seçerek, temel bilgileri genişletebilecek sistemler (örneğin, hazır Yapay Zeka (AI) ve Makine Öğrenimi (ML) teknolojileri) aracılığıyla içerik bilgisini zenginleştirme yeteneği kazanırsınız.
Anahtar Kelimeler: Alfresco, Doküman Yönetim Sistemi, Dijital Arşiv Platformu ve Doküman Yönetim Yazılımı, Dijital Arşiv Sistemi.