Sözleşme Yönetim Sistemi

Sözleşme Yönetim Yazılımı - Sözleşme Yönetim Programı  - Sözleşme Yönetim Sistemi

Sözleşme Yönetim Sistemi

Sözleşme Yönetim Programı  - Sözleşme Yönetim Yazılımı

Sözleşme, bir Tedarikçi ile bir Müşteri arasında ürün veya hizmetlerin satışı konusunda yasal olarak bağlayıcı bir anlaşmadır.

Bir sözleşme, kanunun gerekliliklerini ve onayını karşıladığı için yasal olarak uygulanabilirdir. Bir anlaşma genellikle malların, hizmetlerin, paranın veya bunlardan herhangi birinin vaadinin değişimini içerir.

Sözleşme listesine erişmek için şuraya gidin:

Ana Sayfa > Satış Hattı > Sözleşme

1. Sözleşme Nasıl Oluşturulur 

  1. Sözleşme listesine gidin ve Yeni’ye tıklayın.
  2. Müşteriyi Seçin.
  3. Sözleşme Şartlarını girin. (Sözleşme Şartlarını kolayca almak için bir şablon da oluşturulabilir ve şablon seçilebilir.)
  4. Kaydedin. 

Taraf Kullanıcısı : Müşteri ile iletişim halinde olan Şirketinizdeki çalışan.

1.1 Durumlar 
  • İmzalanmamış : Sözleşme henüz Müşteri tarafından imzalanmamıştır.
  • Aktif : Sözleşme imzalanmış olup Sözleşme Süresi içerisinde aktiftir.
  • Pasif : Sözleşme, Sözleşme Süresi dolmuştur ve artık geçerli değildir.

2. Özellikler 

2.1 Sözleşme Süresi 

Sözleşmenin geçerli olduğu Başlangıç ​​ve Bitiş tarihi.

2.2 İmzalayan Kişinin Ayrıntıları 

Bu bölüm, Müşterinin Sözleşmeyi imzalayıp kabul ettiğini belirtmek için 'İmzalandı' onay kutusu işaretlendiğinde görünecektir.

  • İmzalayan : Sözleşmeyi imzalayan kişinin adını giriniz.
  • İmzalanma Tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarih.
2.3 Sözleşme Ayrıntıları 

Sözleşme Şartları alanına Sözleşme şartlarını girin. Bir Sözleşme Şablonu oluşturabilir ve Sözleşme Şartlarını almak için şablon seçilebilir.

2.4 Yükümlülük Ayrıntıları 

Sözleşme, Tedarikçi (sizin) tarafından birtakım yükümlülüklerin yerine getirilmesini gerektiriyorsa, bunların ayrıntıları Yükümlülük Şartları tablosuna kaydedilebilir.

  • Yükümlülük : Karşılanması gereken bir yükümlülük girin. Örneğin, 'kurulum'.
  • Notlar : Yükümlülük hakkında notlarınızı buraya girebilirsiniz.
2.5 Sözleşme Şablonu 

Bir sözleşme şablonu, sözleşmenin ayrıntıları olmadan standartlaştırılmış bir taslağıdır. Şuraya giderek yeni bir şablon oluşturabilirsiniz:

Ana Sayfa > CRM > Sözleşme Şablonu

Jinja'yı kullanarak şablonlar oluşturabilirsiniz. Örn:

The parties enter into this contract on {{ start_date }}.

Bu şablonu kullanarak yeni bir sözleşme oluşturduğunuzda, {{ start_date }}aynı isimli alana girilen tarih ile değiştirilir.

2.6 Referanslar 

Sözleşme ERPNext'teki bir işleme bağlanabilirse. İşlem türünü ve belirli işlemi seçin. Bağlanabilen belgeler şunlardır:

  • Teklif
  • Proje
  • Satış Siparişi
  • Satınalma Siparişi
  • Satış Faturası
  • Satınalma Faturası

3. İlgili Konular

  1. Teklif
  2. Satınalma Siparişi
  3. Satış Siparişi
  4. Satınalma İrsaliyesi
  5. Satış İrsaliyesi
  6. Satış Faturası
  7. Satınalma Faturası


Sözleşme Yönetim Sistemi
Mehmet Demirel 19 Temmuz 2024
Bu gönderiyi paylaş
Arşivle
Giriş to leave a comment
DSpace Açık Erişim Sistemi Nedir?
Open Access