Kolay iş takip programı: Kanboard
Günümüzde orta ölçekli firmalarda, önemli sorunlardan biri işlerin verimli bir şekilde organize edilememesidir. Patron ve varsa ortakları, işletme hayata başladığında herşeyi takip ve kontrol ederler. Başarı da büyük oranda bu kişilerin kişisel kapasitelerinin ve yeteneklerinin sonucudur. İşler artar ve kişisel kapasitelerin karşılayabileceğinin ötesine geçerse, bu durumda iki şey art arda kendiliğinden olur. Birinci olarak patron iş yoğunluğunun altında ezilir ve kişisel hayatından fedakarlıklar başlar. İkinci olarak da yetişilemeyen işler eksilen takip ve dikkat sonucu işler artık eskisi kadar iyi yürümemeye başlar. Yardımcı personel işe alınır. Doğru kişiler bulunamaz, vs. Kısacası işletme büyüme aşamasında ayağı takılır, sürçer.
Proje bazlı iş yapan firmalarda, patron bir veya birkaç projeyi takip edebilir. Ancak eş zamanlı proje sayısı 3'ü bulduğunda verimli bir iş takibinin yapılabilmesinin de sınırına gelinmiş demektir.
Böyle durumlarda ihtiyacı duyulan en büyük eksik, tüm proje ve tüm detay işlerin hangi aşamada olduğunu toplu olarak kuş bakışı görmemizi sağlayacak bir araçtır. Bugün size tanıtacağımız sistem işte bu ihtiyaca cevap vermektedir. Metodolojinin adı Kanban, bu metodolojiye göre iş takibi yapmazı sağlayan aracımızın adı da Kanboard dur.
Web tabanlı kolay iş takip programı
Yukarıda örnekleri iş ve proje yaklaşımıyla verdik. Ancak şunu da not edelim ki, Kanban ve Kanboard yoğun iş takibi gereken her alanda kullanılabilir.
Tanıtacağımız Kanboard yazılımı (iş takip programı), Selensoft'un vizyonuna uygun bir araç olup, Açık Kaynak Kodlu (Open Source), yalın ve yetkin bir yazılımdır. Kanboard'u kullanmaya kısa bir kurulum ve eğitim ile hızlıca başlayabilirsiniz.
Kanboard un özellikleri
Kanban metodolojisine göre çalışır
İşleri görselleştirir
Sade görünümünün aksine oldukça yetkindir
İşler kişilere atanabilir. Süreler ölçülebilir.
Türkçe desteği vardır
Takvim desteği vardır
Daha fazla verimlilik için aktif iş limiti konulabilir
İşinize göre uyarlanabilir
Birden çok tablo ve sürükle bırak desteği vardır
Kolay kullanımlıdır ve hızlıdır
İnternet erişimi olan her yerden erişilebilir
Firma sunucunuza kurulabilir ve özelleştirilebilir
Kanban ile iş takibi yapmanızı sağlayan 3 başarılı yazılım hakkında bilgi almak için şu yazımızı inceleyebilirsiniz.
İşler Kontrolden çiktiysa, bir de Kanboard'dan bakin!