Alfresco ile Google G-Suite ve Microsoft SharePoint Karşılaştırması
Üç popüler içerik yönetimi çözümünün karşılaştırılması
Arka plan
Her zaman kağıtsız bir iş yeri hayal etmişimdir, son birkaç yılda piyasada çok sayıda bulut tabanlı Kurumsal İçerik yönetim aracıyla birlikte, yakında kağıtsız bir ofis hayal edebileceğimi hissediyorum
Tüm ECM araçlarının diğerlerine göre bazı büyük avantajları vardır. Dosyalar, klasör yönetimi ve kuruluşumuz için en iyi ECM çözümünü bulmak için bir proje verildiğinde, en çok kullanılan ECM araçları için pazar analizi yapmak ve üst düzey bir karşılaştırma yapmak gibi büyük bir görevi vardı. ECM özellikleri
Google Drive, Alfresco ve Microsoft SharePoint sektöründe yaygın olarak kullanılan en iyi üç bulut tabanlı ECM çözümünü karşılaştırdım. Pazar araştırmam sırasında çeşitli özellikleri karşılaştırmak için faydalı bilgiler bulamadığım için karşılaştırmamı paylaşmak istedim
Pek çok yönü göz önünde bulundurdum, ancak büyük ölçüde Sürüm oluşturma, izinler ve denetim geçmişi, dosya senkronizasyonları, e-posta entegrasyonları vb.
Tanıtım
Kurumsal içerik yönetimi (ECM), bir kuruluşun mağaza belgelerini çalışanlarına, iş paydaşlarına ve müşterilerine başarılı bir şekilde almasına, düzenlemesine olanak tanıyan bir dizi farklı prosedür, yaklaşım ve uygulamadır.
Alfresco İçerik Hizmetleri, açık, esnek, yüksek düzeyde ölçeklenebilir Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM) yetenekleri sağlar. İçeriğe nerede ve nasıl çalışırsanız çalışın erişilebilir ve diğer iş uygulamalarınızla kolayca entegre olur.
ECM Bileşenleri
ECM beş ana bileşene ayrılabilir: yakalama, yönetme, depolama, koruma ve teslim etme.
Diğer Dosya Yönetimi Çözümleriyle Karşılaştırma
Bugün halka açık birçok dosya paylaşım uygulaması var. Sonunda belge yönetimi için Alfresco'yu kullanmaya başladık. Diğer dosya paylaşım uygulamaları, bulut uygulamaları olarak mevcuttur. Alfresco, kurumsal bir içerik yönetim sistemidir.
Microsoft OneDrive İş, öncelikle bilgisayarlardaki yerel depolamadan dosya eşitlemesini destekleyen bir bulut hizmetidir. SharePoint tabanlıdır ve kurumsal içerik yönetimi dahil birçok SharePoint özelliğine sahiptir. Microsoft Office ile mükemmel entegrasyona sahiptir ve paylaşıma ve dosya işbirliğine izin verir. Microsoft OneDrive İş, en iyi Microsoft Office ürünleriyle çalışır
Google Apps Kasası ile birlikte İşletmeler için Google G Suite, sınırlı kurumsal içerik yönetimi özellikleri sağlar. Google Drive, OneDrive dahil olmak üzere diğer ürünlerin birçok dosya paylaşım ve senkronizasyon özelliğini paylaşır. Google, Google Dokümanlar ve diğer G Suite ürünleriyle en iyi şekilde çalışır.
RoketSan partnerlerine Alfresco'yu tavsiye ediyor.
Alfresco ile Google G-Suite ve Microsoft SharePoint