HOW DOES OPENBRAVO WAREHOUSE AUTOMATION HELP RETAILERS?

Openbravo - MAARTEN TROMP

OPENBRAVO DEPO OTOMASYONU PERAKENDECİLERE NASIL YARDIM EDİYOR?


OPENBRAVO'NUN AKILLI VE GELİŞMİŞ DEPO OTOMASYON YÖNETİM SİSTEMİ NEDİR?


OPENBRAVO ADVANCED WAREHOUSE OPERATIONS HELPS RETAILERS OPTIMIZE INVENTORY


Stock-outs, overstock and forced mark-downs as result of products nearing their expiry date are not  the only sources of losses in retailers’ day-to-day operations.


Yanlış envanter kayıtları çalışanlar için büyük baş ağrısına neden olur ve müşterilerin mağazanızdan çıkmasına neden olarak müşteri deneyimine ciddi şekilde zarar verebilir. Karmaşık eski sistemler ve modası geçmiş kullanıcı arayüzleri, ek bakım sorunları yaratır ve mağazalarda ve dağıtım merkezlerinde yüksek bakım maliyetleri ve düşük verimlilik nedeniyle işletme karını azaltır.


Ancak envanter yönetimini doğru yaparsanız, birden fazla fayda elde edersiniz: daha yüksek müşteri memnuniyeti, daha düşük müşteri tutma maliyetleri, artan satış ve marjlar, daha verimli depolar, yüksek stok devir oranı ve daha iyi işletme sermayesi kullanımı.


Perakendeciler her şeyden önce pragmatik. Temel sağlam olana kadar binanın birinci katını inşa etmiyorlar. Müşterilerin rahatlık isteğini karşılamak için çok yönlü veya kanallar arası perakendeciliğin gerekli olduğunu kabul ederler. Dolayısıyla, entegre IoT cihazları, RFID ya da satış ve çapraz satış için destekli satış teknikleri ile gelişmiş mağaza özellikleri.


Ancak, bu gelişmiş özelliklerin, temellerin kontrolden çıkması durumunda önemli gelişmeler sağlaması olası değildir. Gerçekten, tehlikeli şekilde geri tepebilirler. Mağazanızı ileri teknolojilerle donattıysanız ancak envanter yönetimi iyi çalışmıyorsa, marka itibarınız sosyal medyada korunma riski taşır.


Openbravo Gelişmiş Depo Otomasyonu, bu sorunları kapsamlı bir şekilde ele almanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Her biri, büyük veya küçük, basit veya karmaşık, manuel veya otomatik / robotlu, herhangi bir şirketteki tüm envanter işlemlerini 'sahiplenmek' amacıyla tasarlanan bir dizi işlevsellik ve akıllı algoritmadan oluşur; kullanıcı etkileşimi en basit, sezgisel, özlü ve çevrim dışı dayanıklı olmalıdır.


Openbravo Advanced Warehouse Operation combines the best of both worlds: sophisticated functionality to address complex and simple logistic environments, and a smartphone-like interface that brings any new hire up-to-speed in five minutes and operates seamlessly in environments with intermittent connectivity. When trying to get the basics right, what else is there to wish?

Retail ERP & Web POS Solution:

POS Sistemi
Mağaza Yazılımı
Mağaza Programı
Mağaza Satış Programı

Mağaza Yönetim Sistemi

Retail POS Systems
Cloud Based POS Systems for Restaurants


Openbravo hakkında

 

Openbravo çevik ve yenilikçi perakendecilik için küresel bir çok kanallı yazılım satıcısıdır. Openbravo Commerce Cloud, kapsamlı çok kanallı ve tedarik zinciri yetenekleri sağlayan bulut tabanlı bir perakende yazılım çözümüdür. Perakendecilerin daha hızlı ve daha hızlı yenilikler yapmalarına ve değişimi daha verimli yönetmelerine olanak tanıyan, oldukça esnek, mobil özellikli bir teknoloji platformuna dayanıyor. 60'tan fazla ülkedeki müşterileri ve 16.000'den fazla arka ofis kullanıcısı ve şu anda çözümlerini kullanan 20.000 satış noktası ile Openbravo, piyasadaki en esnek çok kanallı çözümü sunmaktadır. Openbravo'nun Fransa, Dubai, Hindistan, Meksika ve İspanya'da ofisleri var.

BAZI OPENBRAVO RETAIL ERP MÜŞTERİLERİ

HOW DOES OPENBRAVO WAREHOUSE AUTOMATION HELP RETAILERS?
Mehmet Demirel September 29, 2019
Share this post
Archive
Sign in to leave a comment
WHY SHOULD YOU CHOOSE OPENBRAVO ADVANCED WAREHOUSE OPERATIONS?
Openbravo MAARTEN TROMP